Category: CANTIK

Khasiat Daun Pudina Yang Hebat Untuk Kesihatan

Khasiat Daun Pudina Yang Hebat Untuk Kesihatan |PUDINA (Mentha pipenta) merupakan sejenis tumbuhan kategori herba dari keluarga Lamiaceae yang sangat sinonim dengan kegunaannya sebagai penyedap makanan dan sebagai ulam.  .  Tanaman ini juga merupakan sejenis tumbuhan herba yang banyak ditanam…

Rahsia Kecantikan Dengan Daun Pudina

Rahsia Kecantikan Dengan Daun Pudina |Ini daun pudina yang ditanam di dalam pasu di rumah saya. Daun pudina kat rumah ni sentiasa tumbuh pucuk baru tapi tak rimbun-rimbun 😄 Mungkin sebab saya tak letak apa-apa baja.  .  . Rajin petik…

Cara Mudah Dan Berkesan Hilangkan Blackhead 

Cara Mudah Dan Berkesan Hilangkan Blackhead | Ramai yang asyik picit-picit nak keluarkan blackhead kan. Lepas tu bengkak hidung merah je. Masalah tak selesai juga. Lepas 1-2 hari, blackhead bertandang lagi. Pening kan?  .  Dah, jangan pening-pening lagi. Stress antara…